nu är det över, äntligen..

Nu sitter jag hemma vid Emma, med elin och elina.. nyss så kom per också. Nu ska vi alldels strax rökavattenpipa, men det verkar inte något vidare med kolen på spiser, dom bränner väl bränna upp huset eller något. Annars har vi bara sett på film och myst ute på terassen. Imorgon är det party som gäller, vet inte riktigt om det blir insparken för vår del, hört dåliga ryckten saker, men det blir att se. Annars blir det väl bara någon schysst hemmafest, det ordnar sig! Skall även på hockey imorgon(?) med familjen, tro det eller ej. Men jag och min syster är tvugna och följa med, har blivit bjudna op någon grej, Jippieeeeee. Karro är nog med MR X, i think... Nu ska jag gå tillbaka och bli sociaal, ciao!

Kommentarer
Postat av: anton h

Okej om man kommer till din hemmafest? puss

2008-09-06 @ 00:39:53
Postat av: s

hemmafest hos någon, men kom du.. hahaa

2008-09-06 @ 03:37:39
URL: http://karolinastina.blogg.se/
Postat av: A

vadå för rykten?

2008-09-06 @ 14:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0