paarrtyy

Nu har jag nyss kommit hem från hockeyn, det var ändå mer okej än vad jag trodde.. vi kom dig och fock någon sorts liten buffe, och sen fick vi gå och sätta oss där uppe och dom bjöd på fika och sånt. Men vi orkade inte stanna hela, så vi åkte hem... annars blev det rätt sent inatt, med en del hyss på gång, hahaa.. jaja, nu ska jag packa allting och städa mitt rum och senare åka till fanny och sedan bli hämtade och dra oss vidare till Alina på förfest och kanske fest i huvudtaget, det kommer bli en massa tjejer, kommer säkert bli jätte mysigt och roligt! Och sen drar vi oss kanske till insparken det återstår att se, vi har ju nära dit iallafall, det är ju ett plus.. jag uppdaterar kanske senare från Alaajna om jag har tid, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0