shine

helloyellow, nu sitter jag och ser på typ amerikanska gladiatorerna med min mamma och pappa? dom sitter och säger, ojojoj, nejnej, hur ska det gå? aj...... dom är för gamla för sånt.. annars har jag varit i skolan idag, sen sett SATC och tatt min vanliga dags sömn. sen blev jag sällskap till alajna som skulle se på sin bror medan jag såg på lite lammkött, men fick höra att det inte var lammkött eftersom dom endast bara var ett år yngre än mig? samesame, lammkött vilket som? gute vann iallafall, och alajna vart glad. sen följde jag en kär gammal vän hem och drog mig senare hem och på vägen mötte amanda, vi pratade om allt mellan himmel och jord. jag blir så glad utav den tjejen, hon är verkligen bra! nu skaa jag fortsätta digga min house musik, eftersom jag har fått en hemsida med massa musik som är värd guld. nu ska jag se SATC och drömma mig bort, imorgon är det party som gällaaaaaa. cchao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0