s+k

Alina hörde av sig för ett tag sen och bad mig komma till säve, och toffel som jag är kommer jag krypandes.Vi pratade en massa och sen skulle  hon till Maxi och jobba i sitt lila minihus. Jag mötte upp Stina och vi cyklade hem till mig. Just nu kollar vi på tv och pratar om allt mellan himmel och jord, fyllor, oklara par och en massa annat. Snart kommer pappa och hämtar mig och då ska vi till expert och fixa en ny mobil förhoppnigsvis. Jag har tappat bort både kartong och laddare till lånemobilen så jag har tagit min brors laddare och ska lämna den....  Hoppas han inte märker något. Ikväll har jag inga planer, jonna ska komma hit och hjälpa mig med matten, på tal om matte så är min matte lärare ett ccccpp. Seriöst. Kursen är inte ens slut och hon säger att hon kommer sätta IG på mig och ringa min mamma och massa. NÖDVÄNDIGT. Om inte ens en kurs är slut har hon ingen rätt att sätta ett felaktigt betyg, för jag är faktiskt ganska dukigt... om jag vill. love kkkey


Nu är skoldagen slut som sagt, skönt. Jag och Elin tog oss hem till mig på en håla som vi gjorde själva, och la oss i sängen och såg på GossipGirl, jag tror den serien är det bästa som hänt mig, i looove. På onsdag kommer avsnitt 4, yeee. Iallafall åkte jag tillbaka till skolan och Elin rörde sig hemåt, jag hade cp engelska vilket inte är mitt favorit ämne. Men jag roade mig på annat sett med mina roliga klasskompisar. Nu sitter vi i soffan och ser på Greek, ikväll ska jag på Power Yoga och senare ska jag nog träffa en kär vän. Vi säger Chao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0