sleep tight

Imorse ringde Fanny mig tydligen för att få upp mig, men jag somnade om och glömde helt bort att gå upp. Men sen kom jag upp efter några arga sms. Jag åkte till hennes skola och njöt av en äcklig lunch. Åh herre vad mycket roligt folk som går där, vissa ser hela knas ut. Efter lunch hade Fanny en lektion kvar så jag gick hem och sov ett tag. Efter hennes lektion åkte vi till Ringduvan och fek(?) fikade med Alina. Fek låter så bra tycker jag. Vi skrattade och åt gott, efter några timmar kom en viss någon och hämtade Alina och jag och Fanny tog våra cyklar och trampade hemåt. Jag fastnade med min halsduk i hjulet och höll seriöst på att kvävas, de gjorde ont. Men fixarFanny räddade mig i sista sekund. Vi åkte hem till mig och åt mat med mina föräldrar. Ikväll ska mamma ha hem alla sina kompisar så jag och Fanny tog vårt pick&pack och gick hem till henne där jag sitter nu, ikväll ska vi till O'learys och kolla på fotboll med Isak som förövrigt fyller år idag, jag känner dig inte men grattis iaf. Jag och pappa körde lite bil idag också, han sa att jag va jätte duktig och överraskad över hur bra jag var. Jag har aldrig i mitt liv suttit bakom en ratt förut, de va läskigt och ganska svårt. Nu kom Fanny nyduschad och fin så jag ska dra. peace bre.

GRATTIS MALIN OCKSÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0