sleeptime..

jag är nog lite trott idag, somnade när jag kom hem såg jag Satc filmen men min syster, fast jag somnade. När jag vaknade visste jag inte om jag ätit eller inte, och min syster kunde såklart inte bara svara ärligt utan skulle börja driva med mig eftersom jag inte haft koll på något. Jag hade iallafall typ gått i sömnen satt mig vid bordet tatt sallad och bara ätit all avocado, sen gått och lagt med och vaknat vid 8 då dom skriker att det är idol och ser ingenting imed att jag somnat med linser. Nu har jag iallafall skrivit klart mina svenska arbeten och ska se GossipGirl avsnitt 3, som släppts idag. luccky me, nu kommer jag sova bra. Imorgon ska jag göra något, men kommer inte ihåg vad.........

som sagt, GRATTIS STARKEN! så i helgen blir det väl till att firaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0