stomp the yard

nu jag är uppe på benen igen, efter en lång kväll.. vi började iallafall hos martina, vilket var supermysigt massa tjejer och hade det riktigt trevligt! men jag kände mig trött i hela kroppen och helt konstig, så vid halv 12 tiden gick jag till elin där jag slocknade snabbt i en säng med en alvedon vid min sida började jag må bättre. jag sov sov och sov, tills klockan blev mycket och jag och julia gick hem till mig och dunkade på musik, haha.. och senare fick oväntat besök utav några grabbar och vi satt på en film och somnade till den, och dom gick hem och jag fick sova. idag ska jag bara ta det lugnt, ikväll ska jag träffa en speciell vän. nu ska jag se på stomp the yard, igen. cha!


jag har inte ord som beskriver mina känslor till dig, k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0