storstadsidyll

Idag fick vi en skön sov morgon, vi försover oss alldeles för ofta de är inte lika bra. Jag började iaf kvart i ett ute i Klinte med älskade Luis, seriöst bästaste läraren, och vi har förlorat honom. Spanskan har blivit roligare och jag känner mig ibland ganska duktig, iofs går jag bara steg 2 men ändå. Vi slöt tjugo över två och nu är jag hemma, träffade Izabella för en stund sen och vi pratade en massa, just nu är Elina hemma hos mig och äter chips, bästaste chipsätaren. skulle egentligen träffat Stina och Fanny men dom sviker som vanligt med att gå på stan, töntar. Den 18e drar vi förhoppningsvis till Turkiet, skönt som fan att komma iväg, avslutningsresa för mig haha. De jobbiga är att mamma och hennes kompis ska åka samtidigt, men vi får se hur de blir., ALINA ska också med såklart. Nu ska jag och Elina köpa ananas, jag hör av mig.









Kommentarer
Postat av: Luis B

Gracias guapa por tus palabras

2008-09-10 @ 20:39:46
Postat av: Master P

JDILLAHILLAKILLA!

2008-10-08 @ 16:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0