super nanny stina..

jag har som sagt vart barnvakt ikväll, jag börjar bli riktigt bra. idag lärde jag carl att 2 stycken 5or är lika mycket som en tia. men det där kommer han väl aldrig komma ihåg, menmen.. jag kollade och funderade hur kul det kan vara att leka med sig själv egentligen. han lekte med 2 stycken påskägg, 2 kosedjur och en matta(?) genom dom grejerna fick han att matten blev vågor som man kunde surfa nu med äggen, och man fick även en ägghjälm på köpet. så 1 utav timmarna ut vi var tillsammans, resten ville han att vi skulle vara surfarna med äggskal på huvudet som surfade på huvudet. men man märkte rätt snabbt att vågorna han byggt utav matten inte höll för oss.. så vi fick bli byggare bob & co istället med äggskalen på huvudet. jag har faktiskt bilder, eftersom han är väldigt intresserad utav min mobil och gärna poserna framför den, jaja. jag lägger upp dom när jag får den andra datan.


annars har jag gått iskolan idag, slutade tidigt och åkte med fanny hem till mig. måste även berättade att jag och per fick ta tandem cykeln till skolan idag imed att han inte har någon cykel, så får man väl ställa upp.. men vi kom på rätt snabbt att vi var väldigt nördiga och ville inte ställa cykeln utanför skolan så vi gömde den i ett kvarter. så då vet alla som såg oss hålla på med något konstigt i buskarna tidigt i morse... iallafall åkte jag och fanny hem till mig och senare ner till stan och träffade karolina och alina, vi vandrade ner mot vinäger där vi fick i oss lite mat och sedan började vandringen på stan, hittade en del saker där tillslut. trötta efter stan tog vi även då tandem cykeln hem till mig, eftersom fannys cykel med fanny på är det fulaste jag sett, (fanny ta inte illa upp) det är cykeln som gör det fullt.. jaja, nu ska jag fortsätta fixa lite på mitt rum, och senare se på film. jag har som morgon imoooooooorgon, happy mee!


S. jag lägger in bilder på super nanny stina senare..

Kommentarer
Postat av: funky

none taken stinafina, jag skäms för den

2008-09-03 @ 23:15:12
Postat av: s

inte ska vi skämmaas fann, önskar att min pappa också ägde en sån bikee ;)

2008-09-03 @ 23:34:00
URL: http://karolinastina.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, tur att min pappa äger en ännu fulare då.. för den jag har nu är min "extrapappas". Han är snäll den karln

2008-09-04 @ 14:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0