thug life

Hela helgen har varit dålig, jag har mått dåligt och varit ledsen. Som tur är kommer Jonna och räddar mig när de va som värst. Vi åkte ut till hennes stall och myste. Vi pratade en massa, vi har ju nästan inte träffats på hela sommaren. Sen åkte vi hem till henne och åt mat med hennes pappa, emma och clara. Vi bestämde oss för att kolla på bio så vi beställde biljett och sen var de iväg. Vi kollade på filmen Patrik 1,5 den var faktiskt bra. Vi åkte hem och kollade på de vi längtat efter hela sommare, ANDRA AVENYN mmmm va bra de är. Efter de åkte jag hem till Viktor och kollade på film med han och kim. Jag råkade somna där och försov mig imorse, men jag hann till skolan iaf tur är väl de när man har matte. PURO. Snart ska jag åka hem, min käke och alla mina andra sjukdomar mår inte bra och jag är alldeles för trött. Undrar om min pencelin verkligen hjällper för jag känner inte att jag mår bättre nånstans... Ska förhoppningsvis träffa Stina lite senare.

xoxo love kkkey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0