to you

För länge länge sen så fick jag veta av min vän Jimmy att han tyckte om en tjej, en tjej som jag aldrig pratat med eller visste särskilt mycket om. Men han främställde henne som en underbar person och han frågade om råd hur han kunde få henne, dålig på kärleksbekymmer som jag är vet jag inte riktigt vad jag sa eller om han använde mina råd men de blev dom iaf. Sen gick de en lång tid och tg slut mellan dom och hon var ensam, ensam och stark. Genom en annan god vän Elin lärde jag känna denna människa, de klickade direkt mellan oss och vi tillbringade en underbar sommar tillsammans, hon var min andra hälft. Hon är den som får mig att skratta och de är hon som får mig att må bra. Jag har nog aldrig talat om för henne hur betydelsefull hon är och vilken stor plats i mitt hjärta hon har. Hon är som en sol och en magisk människa, hon är min chombo. Vi hade iaf en jätte mysig sommar och vi gjorde saker som jag inte hunnit med på flera år, de va hon och jag. Snart åker jag och de är hon som kommer göra ondast att lämna, allt vi gjort tillsammans och allt vi lärt varandra. Vi har båda varit ledsna och vi har alltid funnit för varandra, vi blev tighta på några dagar sen fortsatte de bara inget snack om saken, vi var ifrån varandra ett tag under sommaren då jobb tog över. Men nu är vi tillbaka där vi var förr och jag är evigt tacksam för din vänskap. Du är en sann vän man verkligen kan lita på.

Jag älskar dig Stina Nyberg
/kkey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0