tonight is thee night..

en kort dag blev en lång helt enkelt, långa håltimmar och en tröttstina. kom inte hem för ens timmar senare efter jag slutat, jag är sämst. snart ska jag träffa fanny och det känns som vi har mycket att fixa men jag vet inte riktigt vad? tonight är det malins födelsedags fest och jag hoppas det blir kul. kvällen börjas hos joanna och avslutas antaligen vid malin får jag hoppas, haha. känns som så mycket händer om helgerna nu, imorgon lär det ju bli fullt upp och nästa fredags är det Karros avskeds middag, om jag fattade rätt? och på lördagen är det Martinas födelsedags middag, allt på en gång. det blir iallafall en massa tjejmys, vilket jag älskar! skriver kanske när jag kommer hem inatt om jag kommer hem som sagt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0