23.10

nu har jag sett på idol och någon ny serie! var faktiskt rätt bra, nils är min idol skönare människa är tveksamt om man hittar. jag var iallafall på core idag och fick sällskap utav rita och martina.. annars har jag pluggat matte igen, tobad. idag frågade jag ellen om hon kunde dom sex första boxstäverna på tagent bordet, jag syftade alltså på "qwerty". jag trodde såklart hon inte kunde det, eftersom jag blev förvånad av att typ 5 stycken i min klass kunde det och trodde det var proffsigt. och tro inte att hon svarar: jag kan säga alla tagenterna på hela bordet utan till.. haha, det var fan inte det jag ville höra, den tjejen kan inte haft mycket att göra när hon var liten!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Talang..

2008-09-25 @ 16:32:49
Postat av: ellen

haha, annars kallas det fotografiskt minne... ;)

2008-09-25 @ 18:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0