vissa kallar dig tia, nu vet du..

nu har vi träffats i snart fyra år, det har varit bland dom fyra bästa åren i mitt liv. du borde verkligen veta hur mycket du betyder för mig, vi har delat något som ingen annan gjort. jag har aldrig haft någon som dig tidigare i mitt liv, även fast jag tycker att du förändrats mycket på sista tiden, men gemfört hur du var förut men du gjorde ditt val och kanske jag också en gång och jag vet mycket väl att du tycker att jag förändrats också men jag kunde inte anpassa mig längre till er och ville upptäcka nya saker, men jag vet alltid vart jag har dig och även er.  vill jag att du ska veta att du är en dem som betyder mest för mig. men tänk på vad du gör nu och i framtiden, du vet mycket väl vad jag menar.. jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0