yesyesyes

Nu var inventeringen klar, de var sjukt segt men jag har alltid kul med Helena. Nu är mormor här och vi kollar runt på Andra Avenyn sidan den 21 september klockan 20.00 så alla ni AA älskare vet. Gud vad jag längtar. Under hela jullovet kollade jag och Jonna på 92 avsnitt, vi kollade hela nätterna och åt glass med fruktcoctail de va livet de. Saknar de. Nu ska jag ta ett långt och skönt bad, blev helt slut av allt räknande. Imorogn ska jag och pappa åka ut i en skog och köra lite bil, jag har itne gått dend är kursen än men jag ska bara lära mig vad en gas och broms är typ... Jag har aldrig suttit bakom en ratt så jag är lite nervös. Min mongo bror vill ju inte ens ha de, och han är 22. yeah you heard me. Nu är mitt bad klart, peaaace bre.
  bebe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0