söndag

mitt uppdatering är inte daglig, inte alls. därför får jag berätta om mina dagar som varit tidigare.. så igår var vi på gute, inte alls som jag planerat. jag jobbade fram tills elva och senare satt på creperiet med amanda som jobbade för att hålla henne sällskap och umgås lite eftersom amanda och martina åker till grekland imorgon. iallafall så satt vi där och plötsligt kommer massa tjejer inspringades och det slutade iallafall på gute. det var väl lika bra eftersom det var sista kvällen och vi hade jätte trevligt!

den här dagen har varit desto jobbigare. öppning väntade på mig vid elva och även en stängning vid elva. så där fick jag mig allt tolv timmar. efter jobbet mötte jag upp några killkompisar och sedan blev det film och mys vid mig.. en lugn och skön kväll, precis vad jag behövde! men imorgon är jag ledig och man får allt passa på att åka till stranden med nära och kära! nu skall jag kolla klart på filmen och sedan somna gott.


bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0