again again

Nu ligger jag i sängen och har precis sett top modell, som varje dag klockan fyra.. haha, kul tjej.. annars slutade jag hyfsat tidigt och tog en sväng förbi stan och hittade en grej jag letet efter jätte länge, äntligen. skolan var dryg eftersom tim var sjuk men klarade mig hyfsat bra iallafall i sällskap med alina, rasmus och dennis.. dennis är fan hur kul som helst, hjälp. jag skrattar bara han öppnar munnen, haha! förövrigt är jag väldigt irriterad hela tiden och jag vet precis på vem och varför. jag förstår inte att det kan störa mig så pass mycket, men jag känner mig bara arg och irriterad ständigt. skönt att olivia kommer om ett tag, så skall vi iväg till dansskolan. jag älskar det, det finns inget bättre och senare ska vi passa på och njuta eftersom vi är lediga imorgon. så det kommer hit lite folk, så skall vi se på film och mysa. imorgon väntar en lång dag, jobb intro och grejer och jag har ännu inte bestämt mig för sävefest ännu, men jag tror jag hoppar det. jag orkar inte vara trött och sliten på fredag.. nu ska jag se på entourage, puss

Kommentarer
Postat av: Olivia

Och så bliiire chippaa och dipppaa!

2009-02-04 @ 17:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0