alla hjärtans dag

åh snart åker jag. om tre dagar bara. skall bli underbart! så just nu ligger jag i sängen och funderar över min packning.. jag hatar att packa det är jag inte alls bra på, jag glömmer alltid något. iallafall, nu ska jag berätta lite om igår. först var jag hemma ända tills halv elva, då jag kände att jag inte bara kunde ligga hem så jag tog mig till hanna iallafall och träffade lite kära vänner. stannade någon timme tills dom skulle vidare och jag åkte hem till kim där alla karro, ronja, fanny, malin och massa killar befann sig. folk började försvinna och tillslut satt jag och malin på mcd. och fördrev tiden medans vi väntade på alecks som aldrig kom(?) efter några timmar var jag hemma i min säng, underbart. idag väntar som sagt packning och städning utav rummet. igår kom även mina vapendragare hem från Berlin, skönt att ha dom hemma igen. så ikväll skall jag träffa rasmus och alina, vi ska mysa, laga middag och prata om deras vecka i Berlin.. så firar vi alla hjärtans dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0