heree we go

nu somnar jag snart eller mina ögon iallafall.. dagen har varit lång. inatt stannade alina till ett ungefär tills hon begav sig vidare och sedan fick jag mig lite sömn, skolan rullade på med ett x antal redovisningar, men det gick faktiskt bättre än förväntat. skall verkligen bli skönt att åka här ifrån och ta vara på ett lov för engångsskull och inte bara sova, festa och typ dygna.. hjälp. iallafall har jag packat hela kvällen, min väska är enorm och jag har med mig alldels för mycket saker, menmen.. så imorgon ska jag endast gå på första lektionen, sen åka och träna på form fitness och sedan vidare hem för att äta, duscha och fixa det sista. vid två går flyget till sthlm, där vi har några timmar på oss att strosa runt i storstaden, mysigt för att sedan åka vidare till hotellet och möta mina älskade syskon som kommer direkt från norge och på onsdag morgon klockan fem går flyget, dödamigvadtidigt. då väntar 11 timmars flygresa, tur att jag hade laddat upp med allt möjligt nu. jag har snart fullt på min ipod, 8 gb bra jobbat stina.. iallaafall, nu ska jag fixa det sista och sedan lägga mig och sova. kommer att uppdatera där ner ifrån när jag får tillgång till datorer, kommer nog bli några gånger eftersom det är mig vi pratar om, haha.. nu: tillbaka till verkligheten! pusspuss
ps. ni vet vilka jag kommer sakneee:)


jag är inte ens förvånad åter igen, hur tänker man om man säger och gör som dig.

Kommentarer
Postat av: alina

ill be missing you <3

2009-02-17 @ 12:26:02
URL: http://aboutalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0