lost without u

jag har haft den mysigaste helgen på länge! Fredag eftermiddag tog jag och jonna båten upp till stockholm, resan gick bra, men sen skulle vi ta pendel, tvärbana och allt sånt däör krångligt för att komma fram till kim och edvin. men det gick ganska bra och tillslut var vi äntligen framme. På kvällen gick vi hem till kims kompis kim, vi kollade på film och hade det trevligt. När klockan var sent började vi dra oss hemåt, jag och Jonna var helt slut efter resan men vi kom hem klokt. Lördag morgon tog vi en lång sovmorgon, klockan tre gick vi för att köpa frukost. Under hela dagen kollade vi på film och hade de mys, vi fyra. På kvällen gjorde killarna mat åt oss, vi hade somnat i sängen så dom fick göra allt. Dom hade gjort kyckling potatis och b-sås och en jätte stor sallad, kan det bli bättre? Vi somnade alldeles för sent och vaknade för tidigt. På söndag gick vi på stan jag hittade saker som vanligt som jag inte kunde låta bli att köpa. Vi glömde helt bort tiden och missade pendeln, men som tur är löste de sig med x antal byten av pendlar tåg och tvärbanor jag har ingen aning vad allt de där heter men jag sa de tre som jag kan Vi hann iaf med båten och vi halvsov oss igenom hela resan. När vi kom fram till gotland väntade pappa på oss, han skjutsade hem alla till sitt. Det kom massa folk till kim och kollade på film, även alexandra hittade dit och somnade på soffan.
Jag har haft en jätte rolig och mysig helg med dom bästa.

fuck you m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0