sjukhus

Idag skulle både jag och kim till tandläkaren så vi ställde klockan i tid och somnade tidigt. Alarmet ringer från bådas mobiler och min mamma ringer och väcker oss också, men ändå så somnar vi om och kim missar sin tid och jag får springa hem för att hinna dit. Väl där så fick jag bita ihop i sånna där gula saker som man typ får röntgen bilder ifrån. Och jag måste bara förklara mitt hat för dom där gula djävuls plastskenorna. Dg om gör så fruktansvärt ont och mina ögon fylls alltid med tårar. Kan dom inte bara köpa någon som inte är så kantig och som inte gör så ont. På vägen hem så kände jag att jag blivit super förkyld. Mitt huvud är en sten och min hals värker. Jag lyckas alltid skada mig eller bli sjuk varje gång jag ska träna, men den här gången kan jag inte skita i de. Jag får ta konsekvenserna.
Nu slutar Alina, hon ska hit och ge mig mat och vara social. Sen byts alina av utav kim så ska han få ta hand om mig.
Igår kväll hade vi fyra myskväll med godis och andra avenyn, jag tror att jag är synsk när de gäller andra avenyn. Innan säsongen startade så berättade jag för Jonna vad jag trodde skulle hända, och jag sa att jag trodde att hamza var silvias pappa och vem var hennes pappa?  jo hamza. Sen sa jag att kim kommer dö, och vad har hänt? han har fått HIV.
Nu ska jag sjuka lite mer.

/kkkey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0