ssssssssssssss.

kul att karolina skrivit igen, grattis. iallafall nu är det väl dags för mig att berätta vad jag har gjort i helgen. i fredags bestämde sig jag, alina, rasmus och dennis för att ha en myskväll, så vi åkte ut till vibble och handlade allt gott man kan tänka sig och sedan begav vi oss mot alinas hus. där lagade vi mat, såg på film och hade det allmänt trevligt. vi åkte hem runt halv tolv, eftersom jag somnade i soffan.. så kände vi att det var dags. iallafall kom vi till stan och jag gick och träffade emma m.fl en liten stund och sedan somnade jag gott i min säng. lördagen blev seg jag sov länge och plötsligt var klockan typ elva på kvällen och alina kom hem till mig, hon bestämde för vi skulle slå följe med dom andra som var på party humör, vilket jag aldrig var. iallafall efter olika besök överallt i visby så slutade det hemma hos ronja där vi hade en trevlig efterfest som alltid. klockan började bli mycket och runt fem låg jag hemma i min säng igen, äntligen. söndag var lika seg den, jag mådde inge vidare bra och hoppade jobbet men blev sedan med tvingad av adam för att se på en dryg innebandy match, die. det var det sista jag ville, men vi hade trevligt och jag kom hem sent och slutade i min säng igen, ye. det var lite om min helg, jag tyckte för engångskull att jag hann med otroligt mycket. nu ska jag fortsätta jobba. btw, jag åker om en vecka. yesyesyes säger jag bara. för övrigt har mediaklassen åkt till berlin som sagt, kul för dom, mindre roligt för mig. så där gick jag minste om några vapendragare, men dom är snart tillbaka som tur är. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0