weekend

I fredags så bestämde jag och jonna oss för att vi skulle festa lite. Så vi skiljdes åt och åkte hem flr att fixa allt. Runt sex kom Fanny hem till mig och några timmar senare kom också alexandra. Vi åkte hem till Jonna för att börja dricka lite och efter några timmar åkte vi hem till Edvin och drack, Där var även Kim och massa mer. Men jag kände mig väldigt trött och blev släpad hem utav kim jag var alldeles för trött för att orkan gå hem så han fick skjutsa mig på cykel. Lördag vaknade vi ganska sent, vi åt lunch och kollade film. Vi åkte hem till mig för att vara hundvakt åt Flisan, mamma och pappa skulle på fest. Vi lagade mat och hade mys hela tiden, runt åtta kom Izabella och Samuel hit och kollade på film med oss. När mamma och pappa kom hem så skjutsade Samuel hem oss till Kim. Dagen efter kom mamma och hämtade mig för att jag skulle övningköra, de gick otroligt dåligt och jagj bröt ihop. Jag skrek/grät i två timmar utan anledning. Sen  fick jag nog och åkte hem till Kim. Vi gick och stor handlade till honom och sen åkte vi hem till mig. Eftersom mamma och pappa tyckte synd om mig efter mitt utbrott så när vi kom hem hade dom dukat upp ost kex frukt chips dipp grönsaker vindruvor och massa gott bordet var även täckt av levande ljus. Så hela familjen + kim satt och åt gott och kollade på beck heloa kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0