älskade pappa

jadu, imorgon åker jag till fårö med min familj och familjen nysell för att fira pappas 50-årsdag. Herregud vad han börjar bli gammal. Egentligen var tanken att åka utomlands men jag är väldigt trött på utlandet just nu så vi åkte inte dit, är de ens varmt nånstans nu? Sen tänkte vi åka till ett spa som finns här på gotland nånstans men ägaren där fyllde själv år och skulle ha stängt under den helgen, hur stor är chansen? Så nu ska vi hyra stuga på fårö, väldigt påhittigt! Men det kommer iaf bli jätte mysigt och pappa ville bara ha något litet. Det enda han önskade sig var en motorcykel, hur skall en fattig student ha råd med de? Det där får han sköta själv. Jag har iaf köpt ett gym kort och en jätte fin klocka från GANT. Hoppas papi blir nöjd.



pappa&mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0