greys


nu när kim är i stockholm så har jag alltid så tråkigt på kvällarna, men jag har hittat en sysselsättning. Greys anatomy, jag älskar de! Jag såg hela första säsongen på två kvällar. Jag är en riktig torsk på redbull också. Jag älskar ju de. Men den godaste är den från typ eldorado haha, nej så heter nog inte märket men de är sånt där billigt från maxi, men de är så gott. Mitt gips har brutits på mitten så jag måste göra något åt de. Problemet är att JAG måste ringa till doktorn, och sånna samtal är min största skräck. Jag kan sitta i timmar med telefonen i handen och peppa mig själv för att våga ringa. Anledningen till att jag inte vågar är för att jag alltid gör bort mig när jag ringer.Typ säger fel personnummer börjar stamma, börjar hosta eller tappar telefonen. Jag blir så sjukkt nervös. Idag blir de nog träff med mina bästa, stina fanny jonna och alina. nu ska jag kolla greys, hejpa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0