it's like...

ledsen för dålig uppdatering, antingen skyller jag på min brutna handled vilket resulterar ganska jobbig skrivstund. Jag skriver med en hand och det tar sin lilla tid och  man hinner både glömma bort de man skulle skriva och man hinner tröttna på bloggandet. Helgen har varit helt okej, Kim var här och gjorde den bättre, men med kräksjuka och bruten arm så är man inte på topp. I lördags kom familjen Nysell hit som vanligt på middag och kim och edvin var såklart med.
Idag stannade jag hemma från skolan, jag mår betydligt bättre men min kropp var verkligen inte pigg, jag kan fortfarande inte äta, eller jo godis... Sen är jag  torsk på redbull också, sjukt gott. snart kommer min sjukakusin som jag smittat och vi ska ut ocg gå en stund.

Kommentarer
Postat av: alina

hallå kusinerna! ofta ni hänger när ni är magsjuka? :o snart spyr ni väl på varann. känt mig lite hängig idag for your information, jag kanske börjar spy jag med snart! thank you love <<3

2009-01-19 @ 19:53:10
URL: http://aboutalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0