jag är tillbaaka

ja mitt bloggande har väl inte varit något vidare, har haft så himla mycket annat att tänka på så jag har helt enkelt inte haft tid. som tur var skriver karolina iallafall så det inte är helt öde.. annars händer det mycket i våra liv just nu ska jag berätta, mer otippade grejeer som man inte troddee skulle ske eller jo fan allt kan hända.  för övrigt väntar en lång och sömnlös helg på mig, olivia fyller år, det är middagar hit och dit och massvis med fotbolls matcher dygnet runt.. ja helgen blir nog händelserik iallafall och imorgon fyller som sagt olivia år, men denna dag skall inte firas med henne. utan med dom andra, hon skall stanna i brissund och sedan komma in till stan så det blir till att träffa henne senare! och mamma och ylva ska tydligen ut, ofta min mamma hade skrivit ett sms till ylva och sagt "nu kör vi", herregud, hjälp.. nej jag hoppas dom får det trevligt, så får väl jag och elin roa oss på annat sätt.. annars ska jag tipsa om en bra film som jag såg senast ikväll, wanted. jag är nog en tönt jag gillar action rullar.. byebyebyebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0