järngänget

Inatt så gick jag ut i de kalla vinter vädret för att lägga ut nyckel till Alina. Hon skulle komma och väcka mig, jag är lite dålig på att svara på mobilen när jag sover. Så klockan tolv kom Fanny och Alina på besök och väckte mig, kunde man bli väckt på bättre sätt? Jag gick iaf in i duschen och sedan åt jag och fanny frukost, bästa! Efter ett tag kom Stina och ett litet tag efter droppade Jonna in också, alla min kära samlade igen! Vi åkte ner mot stan för att göra några ärenden på stan, vi gick förbi ringduvan och fikade en stund. Alina blev hämtad av sin pappa och jag fanny och jonna begav till körskolan, jag beställde tid till handledarutbildningen och fick göra syntest, trodde inte att jag hade så dålig syn! goddamnit jag gissa på halften de känns inte tryggt, nu är jag iaf hemma och alla i familejn väntar på att mamma ska komma hem, sebba spelar mariocart och pappa kollar på motorcyklar och flisan ligger och värmer sig vid elden, Ronja är väl död eller något. Ronja är förövrigt vår katt som man aldrig ser till, de är inte så att hon är ute hela dagarna, hon har inte ens gått utanför staketet. Hon är iaf 17 år och lika pigg som en kattunge, sen har hon inga tänder. Men hon är iaf järnkatten som aldrig dör! längeleve Ronja säger jag bara! Jag ska höra av mig till Ronja ikväll, hon kanske vill kolla film med mig, Kim är ju i stockholm en månad framåt så jag måste underhållas för att inte sakna ihjäl mig. Men de ska nog gå bra, skolan börjar ju imorgon hallelujah!

hon skulle på bio baaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0