kul tjej med för mycket tid

2008:


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, det gör vi väl alla

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Nej jag kommer inte ens ihåg

3. Blev någon av dina vänner förälder i år?

Nej det kan jag väl inte tänka mig?

4. Dog någon som stod dig nära?
Nära och nära, men familjevän
 
5. Vilka länder besökte du?

Norge, Grekland och Marocko

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha 2009?

Ja en hel del vänner som jag har tappat kontakten med.

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?

Hela sommaren är ett minne.

8. Vad var din största framgång 2008
Jag kommer inte ihåg

9. Största misstaget?
Inga missatag här minsan, lev livet vafan.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, hela början var jag stammis på sjukhuset.

11. Bästa köpet?
Svårt val.. Data är ju alltid bra att ha

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Oj, jag vill inte ens tänka egentligen. Men sommaren försvann X antal tusen.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Alla nya människor som jag träffade!

14.Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2008?

Kleerup står hög på listan

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Det blir nog allt 50/50

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Ingenting.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

Jobbat minde.

18. Hur tillbringade du julen?
Med min älskade familj, kuljul!

19. Blev du kär i år?
Sommarkärlek kanske?

20. Favoritprogram på tv?
Gossip Girl

21. Bästa boken du läste i år?

Böcker är inte min grej.

22. Största musikaliska upptäckten?
Det kommer jag inte ihåg.

23. Något du önskade dig och fick?
Jag fick väl det mesta jag önskade mig..

24. Något du önskade dig men inte fick?
Typ? Jag önskade mig störda grejeer. Jag blev nerröstad av min familj

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Det var middag med nära och kära!

26. Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Jag vill fortfarande vara bättre på att hålla kontaken med gamla vänner.

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Hmm, jag köper vad jag gillar. That's it.

28. Vad fick dig att må bra?
Alla mina nya vänner fick mig på nya tankar. Jag upptäckte sommaren på ett sätt jag inte gjort förut.

29. Vem saknade du?

Mina syskon såklart

30. De bästa nya människorna du träffade?
Alina och Karolina. Sen finns det så många jag fått bättre relation till, vilket varit roligt!



btw, jag väntar på top model. så det här blev ett bra tidsfördriv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0