love to love you

de är sjukt hur mycket våra läsare sjunker, bööh! Helgen var perfff! Kom ut till fårö på torsdag eftermiddag, då satte vi igång brasan och drack vin (jag cola såklart) och spelade spel, precis som vi alltid gjorde förr innan jag va ute hela tiden och aldrig hemma. Vi hade de mysigt, sen när kvällen närmade sig så kom Eva och Uffa dit med mat, de va ett gigantsikt bord med en massa god plock mat och alla frutter man kunde önska sig. Efter maten spelade vi spel och jag kollade film och somnade till slut. Morgonen där på så väckte vi pappa med champagne och jordgubbar ( sjukt äcklig början på dagen) han blev super glad för sina presenter. På kvällen kom Jonna dit och höll mig sällskap vi kollade kenny starfighter hela kvällen och jag sov nästan hela tiden. Dagen efter gick jag och Jonna upp tidigt för att komma in till stan där min älskling väntade på mig i en varm säng så jag gick upp extra tidigt för att komma dit så snabbt som möjligt. lördag och söndag var jag med kim hela tiden, och på söndagen åkte han till sthlm åter igen, men det var sista gången jag behövde säga hej då till honom, för på fredag åker jag upp till honom och sen följer han med hem förevigt!! underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0