relax

Verkligen dålig uppdatering, men jag har inte haft någon ork. Nyår var iaf helt okej. De senaste dagarna har jag varit med Alina Stina och Jonna som vanligt. Vi har bara tagit de lugnt och njutit av de sista dagarna som kvarstår utav lovet. Ikväll är inte Alina på ön och Stina ligger hemma och är låtsas sjuk. Men Jonna kommer hit såklart. Jag skulle egentligen träffa Annie ikväll men den sötemänniskan har inte hört av sig! Man får väl hoppas på ett litet sms i slutet av kvällen :)
Jag har inte ätit något idag, bara mitt kladdiga tuggummi som jag somnade med, jag har tuggummit i hela munnen, inte gotti! Pappa står i köket och gör revbenspjäll och potatisgratäng och b-sås, kan det bli bättre! na-aa-a! Jag är sugen på att åka pulka också, tyvärr är det bara roligt de första tre åken sen blir det bara jobbigt.
Kan ni inte tipsa mig om någon bra film som jag kan ladda ner? hatar att komma hem på natten och sen har man sett alla filmer. jag gillar svenska filmer :)





du är den sjukaste människa jag träffat på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0