sleepover

en annan har nu sovit sen sju och vaknat nu, bra jobbat stina.. min natt kommer återigen sluta med entourage, haha. nu kommer vissa bli gladare än andra iallafall! imorgon väntar en jobbig gympa lektion och sedan en fyra timmars håla. inte min grej. men det känns dock som att jag har lite att ta igen på dom där fyra timmarna. slutar också tidigt... och sedan väntar träning. nu måste jag ha maat, jag har inte ätit sedan sex, det går ju baraa inte. alltså nu har jag väntar i snart 3 veckor på min nya ipod att den aldrig kan komma in i min färg, jag blir ju arg. jag känner att min gamla är en aning defekt. men den har juu sina äveentyr, jajemänsan. tjajtjatja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0