xoxo

Igår hade jag och fanny myskväll hemma hos henne, vi lagade mat åt hela familjen svangren och sen satt vi kvar vid bordet i flera timmar och bara pratade. Jag älskar den familjen. Vi har känt varandra hela livet och de är så skönt med sånna familjer. Senare på kvällen mötte jag upp Elina, vi var ute och gick en stund. var förbi Ronja också. Idag väckte mamma mig tidigt och jag var super stressad för vi skulle ner till sjukhuset. Men sen fick jag veta att det var en timme kvar så jag gick och la mig igen. Efter ett tag åkte vi ner till sjukhuset och röntgade min hand och massa, och gissa vad. Mitt gips är AAV! helt underbart! Klockan tio åkte vi ner till stan och köpte massa nödvändiga saker vi åt på mc också gottiii! När jag kom hem la jag mig och sov alldeles för länge och klockan halv sju väckte mamma mig för att det var mat. Sen kom Jonna på blåa faran och hämtade upp mig, vi åkte hem till henne och kollade och ANDRA AVENYN, de är ju så bra.

Sen har jag laddat ner fyra kalas bra filmer, kalle blomkvist 1&2 och tjorven*2. Kim blir nästan arg på mig för att jag bara laddar ner "skitfilmer" men jag älskar de, de finns ju inget bättre än att komma hem sent en natt och sen kolla på astrid filmer och äta godis. Imorgon skall jag upp tidigt, men inte för skolan utan jag ska med Jonna till stallet och rida, hej gipset hoppa på mig igen! 

Sen måste jag bara berätta om en hemsk syn, mamma berättade för mig på sjukhuset att hon hade sett en dokumentär om en man som var hälften träd. Jag var yrvaken och glömde bort de. Sen så kom jag på de senare på kvällen och var tvungen att ringa och fråga mamma om det var sant eller om jag hade drömt de, MEN DET VAR SANT. Så jag gick in och kollade på honom och det var de äckligaste jag någonsin sett i hela mitt liv, jag började gråta och var helt hysterisk, hur fan kan de bli så? det är helt sinnessjukt äckligt.

                                          

Kommentarer
Postat av: nik

sv: ja, greger kan suga kuk!

2009-01-28 @ 18:38:48
URL: http://nikkiisabellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0