söndag

Då var v29 avklarat för i år. Jag kan inte mer än säga att jag är supernöjd med veckan, min och alinas födelsedag och fest var ett plus såklart.. Annars har det varit riktigt bra med utgångar och många kära återseenden! Men igår som sagt var det min och alinas fest, vi var här hemma och grillade i trädgården med ett stort tjejgäng, runt 20 stycken. Sedan kom regnet och vi begav oss in och där blev det mys med tårta, god dricka och trevligt sällskap. Runt elva tiden begav sig vissa hemåt och andra ut. Det slutade på Gute för våran del och vi hade det jätte roligt verkligen! Ikväll sitter jag hemma och tar det lugnt, lisa åkte idag också. Tråkigt nog! Men imorgon är jag ledig och det blir förhoppningsvis stranden.. Mamma och Pappa åker till Sthlm och själv kvar är jag. Men på tisdag kommer min älskade bror hem igen. Nu ska jag fortsätta se Csi Miami. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0