tisdag

igår var jag på bolaget för en på middag med mamma innan hon åker iväg en vecka, mysigt! senare gick jag ner till hamnen för att träffa carolines föräldrar som kommit med båten och sedan vidare till bageriet för en fika! kvällen slutade hemma vid alina, där vi satt ute på terassen och pratade hela natten lång.

idag vaknade josefin tidigt och slet upp mig ur sängen. mamma åkte sedan till flyget.  och då lämnade hon mig hemma själv igen. senare blev det stan, men där fyndade vi inte ett dugg. det blir sthlm och uppsala om någon vecka istället. snart väntar mig några timmars jobb och senare mys här hemma med ett gäng och ett kvällsdopp!


______________________________________________________________________________


what a wonderful world


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0