backontrack

Jag har inte skrivit på hur länge som helst och när Stina berättade att hon börjat skriva igen så måste jag ju också börja, annars är det ju inte karolinastina!


Under tiden jag inte skrivit har det inte hänt så mycket, jag har umgåtts med min älskling hela tiden och Alina har tagit en större plats i mitt hjärta och jag, kim, alina och jacob har även fått namnet bubblan som vi nog alla fyra trivs väldigt bra med. Fotbollen har dock försvunnit ur mitt liv, först när jag kom hem från Mallorca bröt jag handleden och fick då inte spela så mycket, när gipset väl var borta så vred jag om knät och fick opereras för tredje gången. Nu går jag på rehab träning hos en jätte duktig doktor! Den 8e juli ska jag tillbaka till sjukhuset och se om träningen gett resultatet på knät. I början hade jag 20 graders fel vinkling på knät både framåt och bakåt så jag gick alltså runt med krokigtben, haha. Nu är det dock väldigt ostabilt och kan vikas åt olika vinklar lite då och då. Eftersom jag bara har 10% kvar av mina korsband så kanske en sådan operation blir av. Läkarna säger iaf att jag inte kommer kunna spela någon mer fotboll, trist!

Nu
Jag har precis tagit ett band och gjort mig fräsh, ska snart ta på mig lite bus och sen möta upp Elina. Om några timmar ska jag jobba, och efter jobbet ska jag nog möta upp Elina igen. Nu när Kim är i stockholm måste jag göra något hela tiden för att inte bli ledsen, igår var det hemskt! Men ska upp till honom på fredag och fira midsommar med hans familj och hans kompisar. 
nu ska jag draaaa, peaceee/kkkey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0