Lördag

Efter att ha legat i sängen en hel vecka med hög feber och halsfluss är jag på fötterna igen, men fortfarande inte riktigt frisk. Men det kommer förhoppningsvis med tiden! Igår var det skolavslutning som sagt, jag tog mig upp från sängen och tog mig till skolan. Men snabbt där på hem igen till sängen. Kvällen tillbringades hos Gabbe, vilket var mycket trevligt till stor del. Väl i stan i rimlig tid och senare somnade jag gott i min säng.

Ikväll väntar en lugn kväll, antingen hemma med mys eller hos Ellen och Agneta med sommarkrysset, haha. Sommarkrysset är ju tydligen det som gäller, så man får väl passa på att uppleva en kväll tillsammans med dom. Lär bli trevligt!

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0