söndag

9 timmars jobb, en lång dag rättaresagt. dagarna har rullat förbi och nyss var det midsommar som inte inte alls blev som jag tänkt av en rad missförstånd, sjukt tråkigt för min del.. men det var inget att göra åt saken, jag hade väldigt trevligt med olga i mitt sällskap. tänk att den tjejen är min bästa barndomskompis. så vi pratade gamla minnen och hade det mysigt! dock hände en incident, som kan vara det roligaste jag varit med om! det gjorde min midsommar perfekt nu efteråt! skade glädje på hög nivå skall man kalla det! inget nämt, inget glömt.


dagarna nu efteråt har som sagt bestått av jobb och ett och annat häng vid elin med alla grabbarna, som ikväll slutade med ett sjukt vattenkrig i elins trädgård! senare somnade vi gott i en hög i soffan.

dags för lost, sleep well!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0