Måndag

Stockholm var fantastiskt, precis som alltid. Har haft en jätte mysig och rolig helg med min kära syster m vänner. Vi har hunnit att promenera en hel del, varit på mysiga restauranger, utgång och allt möjligt. I Fredags som jag framme relativt sent och vi åkte hem till hennes nya super fina lägenhet på Söder, jätte centralt och fin verkligen. Vi tog oss en liten middag och sedan vandrade vidare genom Gamla stan och bort till city. Träffade på en och annan gotlänning också. På Lördagen var vi på stan och en sväng och jag hittade en jätte fin klänning som jag tänkte inviga på Fredag. Senare åkte vi hem och Maja kom till lägenheten för att dricka lite vin och mysa. Senare gick vi till Marie Lavean och åt middag runt tio snåret. För att sedan stanna kvar och det förvandlades till en liten club, eller närmare bestämt Söderhack. Senare spelade även Rebecca och Fiona där hela kvällen, vilken var kul att se live. Istället för att bara läsa deras blogg, haha. Vid stängning vandrade vi vidare och tillslut blev det mat och vid halv 6 befann vi oss hemma i lägenheten igen. Lagom tröttna och slitna. Där var vi en kort update som blev lång. Nu ska jag se på tv. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0