Tisdag

Tisdag, precis som vilken annan Tisdag som helst. Ligger just nu i sängen och är helt deckad, aldrig någonsin är jag trött innan klockan ett. Märkligt. Annars har jag hängt med Amanda idag, som alltid. Vi var på Form Fitness och Amanda hade sitt första MBL pass och det gick super! Så nöjda gick vi hem och åt middag hos mig och snackade skit.

På Torsdag är det tydligen sävefest igen... Vad säger man, jag vill egentligen inte gå för det är inte värt alls. Jag kan göra listan lång på negativa saker. Men samtidigt är det på Gutekällaren vilket gör saken mycket mycket bättre. Dock ska vi ta vaccsinet på Torsdag och det sägs att man inte får dricka alkohol då och även blir syfärdig några timmar efteråt(?)+ att jag måste vara frisk och kry till på Fredag. Då det bjuds på cocktailparty.
Livet är svårt helt enkelt.


Nu    fokuserar   jag   bara   på   Gossip  Girl   och   Företagsekonomi. Mmmmm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0