Fredag

Update: förfesten var super trevlig! sävefesten var helt okej, mycket folk dock. jag förstår inte grejen i år med att folk knuffas så jävla mycket på dansgolvet, så jävla jobbigt. annars var det som sagt helt okej. dock saknade jag några stycken människor som skulle kunna gjort stämningen bättre! menmen.. nu sitter jag i skolan och skall jobba lite med allt möjligt, senare blir det hem och fixa och packa och senare typ musikal eller något med familjen och imorgon bitti åker vi till stockholm för att träffa hela familjen och bara ha det trevligt en helg tillsammans. skall även klämma in en och annan sak på stan jag skall köpa med mig hem! bilderna kommer senare idag. SN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0