Måndag

Idag har jag varit i skolan, precis som alla andra i min omgivning.. Jag hade en dålig dag, kände mig äcklig bara. Vet inte varför dock, haha. Idag kom lönen också! Oj vad bra den satt.. Så nu har jag varit på stan och köpt några mysiga saker.. Alldels strax ska jag Amanda och Martina till Form, dags för spinning.. Allt bra länge sen nu, men jag ska nog stå ut en timme efteråt väntar gymet också. Så nu lyssnar jag på Missing You med David Guetta. Min nya favorit för ett tag, lyssna och njut.

Har just fått höra att det vankas jobb Torsd, Fred, Lörd och Sönd... Jobbigt men det ska det allt vara värt. Helgen efter åker jag allt till Sthlm och umgås med nära och kära. Jag älskar Stockholm. Finns inget annat ställe jag trivs så bra på. Punkt slut.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0