Måndag

Idag när jag vaknade, mådde jag illa. Fruktansvärt illa. Så jag stannade hemma några timmar och tog mig upp lagom till nästa lektion. Det var Matte, Matte B. Fyfan säger jag bara, jag är verkligen inte dålig på matte. Men Matte B är nog fan självmord. Efter matten hade vi egentligen Svenska, men eftersom jag redan hållt i mitt tal fick jag sluta. Fick även veta att jag fick MVG på det agrumenterande talet, förvånad och glad gick jag där ifrån. Hade inte tränat någonting alls, utan stod och hittade på i 5 minuter. Bra jobbat!

Nu ligger jag med stickad tröja, halsduk och mössa i min säng och fryser. Vill verkligen inte bli sjuk igen!! Ska försöka plugga lite snart.

SN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0