Onsdag

Ny dag, nya möjligheter. Dagen var kort, vi hade Ekonomi i 2,5 timme iställer på 4 timmar. + minst 2 pauser. Dag gillar oss och de gillar vi. Nu pluggar hag Samhällskunskap, inte det roligaste men dock lite intressant. Går inte att neka. Snart ska jag försöka ta mig ut i vinden, jag ska träna. Dans, det bästa på hela veckan. Helt klart!

Nu lyssnar jag på David Guetta och albumet One Love. Det har snart spelats i en vecka. Jag tröttnar visst aldrig på den mannen.

Nu längtar jag också till Fredag. Vi ska ha middag då, massa mysiga tjejer. Trerätters och hela kittet om det blir som planerat! Jag och Ellen står för maten och underhållningen! Kan inte bli annat än bra, sjukt bra start på lovet.


SN

Kommentarer
Postat av: elina

har hört idén! halv åtta hos ellen, kommer bli kanon. good job stone

2009-10-14 @ 19:07:34
Postat av: Stina

Ja, det kan ju inte bli annat än bra!

2009-10-14 @ 19:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0