Söndag

Det gick snabbt, helgen alltså. Fredagen spenderades med massa tjejer och killar hemma hos Adam. Med idol, sällskapsspel och annat smått och gott! Lördagen började med en powerwalk på morgonen med Julia och senare blev det visst jobb för min del! Kvällen spenderades hemma hos Maja med massa tjejer, mys. Och idag har jag pluggat och jobbat, igen. Men nu lämnar vi den här veckan bakom oss!!

_____________________________________________________________________________


Den här veckan bjuds på en jävla massa plugg, prov imorgon och inlämning av bok analys. Och senare i veckan väntar flera prov! Men det är väl just därför vi går i skolan ja...

Snart är det lov och i helgen kanske det blir Uppsala en snabbis, och senare även Ö-vik direkt efter! Ingen bestämt till hundra ännu. Men jag har min planer.

SN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0