Tisdag

Dagen har varit lång, först skola. Dock bara två lektioner, sedan öppning och stängning på jobbet! Drygt 7 timmar, men en hel del pengar till mig! Så det är bara bra. Efteråt var jag förbi en kompis en liten stund och såg på film. Inte länge alls. Idag började jag tänka på mitt sommarjobb den kommande sommaren. Om det blir som jag tänkt mig, kan det inte bli bättre! Jag har ju förutsättningarna så.. och det öppnar så många nya dörrar. Ett steg närmare vad jag vill med framtiden. Men det håller jag dock för mig själv, tills allt är klart. Slut pratat om detta!

Funderar på att göra om min blogg. Börjar bli dags. Ser faktiskt förjävligt ut, rent ut sagt....




Idag bjuder jag på den här, bara för Elin är snygg... 2 år sedan.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0