Torsdag

Dålig uppdatering! Men nu är jag tillbaka. Helgen spenderades i Stockholm tillsammans med hela familjen + min brors flickvän. Mysiga middagar, promenader och en super Söndag på Djurgården. Söndagen avslutades för min och Lisas del med After Dark. Herregud säger jag bara, vilket drag! En av helgens höjdpunkter helt klart. En sak är iallafall säkert. Oj vad jag trivs i Stockholm. Lär ofta bli resor nu med Lisas lägenhet..
Dagen till ära har spenderats i skolan såklart, senare plugg och till sist en power walk tillsammans med Elin!
Imorgon väntar skola och senare ska vi gå ut och äta ett gäng och senare blir det IDOL hos Adam. Helgen ser ut i övrigt att bjudas på middagar, mys, jobb, plugg och såklart party.

SN

Kommentarer
Postat av: Anonym

brors flickvän? hur många bror har du :)?

2009-10-10 @ 22:22:12
Postat av: S

Jaadu, jag har förhoppningsvis bara en bror!

2009-10-11 @ 22:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0