söndag

heeeeeeeeeeeeeeeeej, igen..

idag har jag gjort massa nytta.
- städat mitt rum
- sytt in ett par för stora jeans
- och börjar med min svenskauppgift.

och snart väntar ett pass på form fitness också.

förövrigt är jag värdelös att blogga, i know. men jag går i skolan, umgås med kompisar och tränar. kan inte bli annat än bättre just nu. igår hade vi mys här hemma några tjejer, vi hade kul, riktigt kul faktiskt. haha. men tillslut gick tjejerna och jag somnade gott, alldels själv i vårat stora hus..
och på fredag åker jag och josefin till värmen, närmare sagt turkiet och alanya SJÄLVA. men det kan inte bli annat än sjukt spårat. nu ska jag ringa min kära syster! SN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0